sobota, 5 lipca 2014

Duża dawka ciekawostek do The Sims 4!

Fani najnowszą generację trzymają na dystans i są dość sceptycznie do niej nastawione. Ta porcja ciekawostek pojawiła się niedawno na DOTsim i jak dla mnie jest dość pozytywna: 

.::Zresztą sami oceńcie::.
  • Fortepiany, bary, tablety (i inna elektronika) widoczne w zwiastunach znajdują się w podstawie gry.
  • Ekrany ładowania czekają nas przed wejściem na parcelę i między dzielnicami. Za to możemy swobodnie wędrować po części publicznej, która znajduje się w dzielnicy, która jest w danym momencie aktywna.
  • Kiedy wybierzemy typ parceli publicznej, gra wskaże nam jakie obiekty są na niej wymagane.
  • Największa parcela ma rozmiar 50×50. Być może w przyszłości będzie możliwość ustawiania większych.
  • Galeria jest trochę jak Giełda Wymiany (znana z TS3), ale jest lepsza i jest wbudowana w grę (nie musimy wychodzić z gry żeby coś pobrać, zainstalować lub wysłać).
  • Możemy zobaczyć inne parcele w trybcie edycji (lub trybie budowania) bez ekranów ładowania. W trybie życia nie mamy możliwości podejrzenia innej parceli bez wysyłania tam Sima.
  • Willow Creek jest inspirowane Nowym Orleanem. 
  • W TS4 można upiec tort czekoladowy, który uwielbia SimGuruSarah.
  • Tatuaże można dodać tylko w CAS. W trybie życia nie ma możliwości wysłania Sima do studia tatuażu. 
  • W The Sims 4 poznamy nowy system powiadomień. 
  • Nie można ustawić emocji naszego Sima. Wpływają na nie zdarzenia w grze i emocje płynnie się zmieniają.
  • W grze zobaczymy więcej rodzin znanych nam z poprzednich generacji The Sims. 
  • Nie ma serwisu randkowego, ale można wysyłać miłosne e-maile do innych Simów.
  • Pożar może się przedostać przez ścianę.
  • Miksologia jest umiejętnością i ścieżką kariery kulinarnej. 
  • Pasek postępu w karierze został nieco zmieniony.
  • Sport wpływa na sylwetkę naszego Sima.
  • Jeśli dobry Sim i zły Sim przebywają w swoim towarzystwie, to ten dobry będzie smutny z powodu obecności kogoś złego. Z kolei zły będzie szczęścliwy, że tamten jest smutny. Podobnie jest z innymi cechami charakteru. 
  • Instrumenty mają duży wpływ na emocje. Gdy perfekcjonista uczy się gry na skrzypcach, początkowo jest w tym beznadziejny. Ponieważ chciałby być od razu najlepszy, ogarnia go wstyd i chce się ukryć. To zdarzenie wpływa też na Simów w jego otoczeniu – po tym, co zobaczyli, a raczej usłyszeli, czują się spięci.
  • Nastrójniki wpływają na emocje odczuwane przez Sima.
  • W grze nie ma chorób.
  • W CAS można wybrać różne oczy. Każde mają inną długość rzęs. Nie ma oddzielnej opcji umożliwiającej dostosowanie długości rzęs naszego Sima.
  • Custom Content jest możliwy.
  • Gra ma ograniczenie klatek na sekundę ustawione na poziomie 200.
  • Gra domyślnie obsługuje V-Sync.
  • W grze jest wiele nowych przepisów. W ogródkach również znajdziemy wiele nowości. 
  • Gdy Sim jest w pracy, mogą się pojawiać "Chance Cards" (takie, jak w Monopoly, ale związane z karierą Sima).
  • Wzrost jest wyjątkowo trudny do zrobienia. Animacje kosztowałyby tak dużo, że studio nie mogłoby pozwolić sobie na zrobienie tylu rzeczy.
  • Można zamawiać różne rzeczy pocztą.
  • Interfejs w trybie życia będzie wyglądał podobnie do tego w trybie zakupów czy budowania.
  • Dom nie musi stać na fundamentach.
  • W grze będą takie parcele publiczne jak muzeum, biblioteka, bar i inne.
  • Nie ma kręconych schodów. 
  • SimGuru grają w TS4 w ramach testowania. Wynikły z tego tytułu pewne zmiany w grze, m.in. ile można zarobić na namalowanych obrazach, jak trudne są aspiracje, jak często Simowi chce się do toalety, jak trudno jest o awans.
  • W grze nadal jest opcja "bara-bara" i "postaraj się o dziecko", ale istnieje niewielka szansa, że Simka zajdzie w ciążę podczas "bara-bara".
  • Gra nie jest jeszcze ukończona.